Zasady postępowania w zakresie prowadzenia monitoringu pożarowego przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Żarach na terenie powiatu żarskiego.
Wytyczne w zakresie wymagań organizacyjno-technicznych niezbędnych do uzgadniania przez Komendanta Powiatowego PSP sposobów połączenia systemów sygnalizacji pożarowej z obiektem PSP wprowadzono w celu prowadzenia spójnego i jednolitego postępowania w zakresie realizacji monitoringu pożarowego wobec:
podmiotów, świadczących usługę transmisji alarmów pożarowych i uszkodzeniowych na rzecz abonentów aplikujących do Komendy Powiatowej PSP w Żarach,
właścicieli, zarządców obiektów wyposażonych w system sygnalizacji pożarów,
Poniżej znajduje się dokumentacja, wzory wniosków (z możliwością pobrania) traktująca całość problemu monitoringu pożarowego począwszy od wystąpienia potencjalnego abonenta do zawarcia umowy z operatorami.
Pliki do pobrania:
Zarządzenie nr 5/2013 KP PSP w Żarach (plik pdf) (tekst jednolity 2013-11-04)
Ramowe wymagania organizacyjno – techniczne (plik .pdf) (wersja 2015-09-14)
Wniosek o połączenie urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych (plik doc)
Wniosek o prowadzenie usługi w zakresie transmisji alarmów pożarowych (plik doc)