MONITORING POŻAROWY

Zasady postępowania w zakresie prowadzenia monitoringu pożarowego przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Żarach na terenie powiatu żarskiego.

Wytyczne w zakresie wymagań organizacyjno-technicznych niezbędnych do uzgadniania przez Komendanta Powiatowego PSP sposobów połączenia systemów sygnalizacji pożarowej z obiektem PSP wprowadzono w celu prowadzenia spójnego i jednolitego postępowania w zakresie realizacji monitoringu pożarowego wobec:
podmiotów, świadczących usługę transmisji alarmów pożarowych i uszkodzeniowych na rzecz abonentów aplikujących do Komendy Powiatowej PSP w Żarach,
właścicieli, zarządców obiektów wyposażonych w system sygnalizacji pożarów,

Poniżej znajduje się  dokumentacja, wzory wniosków (z możliwością pobrania) traktująca całość problemu monitoringu pożarowego począwszy od wystąpienia potencjalnego abonenta do zawarcia umowy z operatorami.

Pliki do pobrania:

Zarządzenie nr 5/2013 KP PSP w Żarach  (plik pdf) (tekst jednolity 2013-11-04)

Ramowe wymagania organizacyjno – techniczne (plik .pdf) (wersja 2015-09-14)

Wniosek o połączenie urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych  (plik doc)

Wniosek o prowadzenie usługi w zakresie transmisji alarmów pożarowych (plik doc)


Informacje z zakładki Porady